Rolig helg!

Fredagen bestod av för mycket öl, fina människor och bowling. Hade tyvärr inga batterier på mobilen, så inga bilder från det fina herrskapet förevigades. Somnade med kläderna på och Mcdonald's cheeseburgare över hela lägenheten... Älskar att vakna så då man ska upp och jobba. När ska man bli vuxen? Eller gör man så då man är vuxen? Jag var så bakfull (eller var kanske fortfarande på pickalurven?) att golvet gungade mig fram på jobbet.
Då jag kom hem var  det bara att städa och göra mig klar inför Karins fireri! Min käre klasskompis Karin har fyllt år och ska snart flytta till NY för att dansa. Avis? Näe... Tror nog att jag ska våldgästa henne i vår. Andra klassisen Hannah var även med och fixade de mest lättdruckna (läs kanonstarka) drinkarna ever. Efter tre stycken rejäla drinkar sluddrar Karin fram "Hannah, dina drinkar smakar inte alkohol alls! Har du ens hällt i nån?" Hannah sluddrade lite tillbaka och välte sedan ut ett av mina heta pinupp-glas. Alltid lika härligt att festa med Karin och Hannah! ;)
Till och med bilden blev sluddrig:
Japp, Karin är snygg!
Tema ala shotglasen. Texten på Karins var "Come and get it"
Hannahs var "Sitting pretty". Och ja, Hannah är hot mama!
Och min var "Coming right up" Pricken över måste vara duntofflorna.
Dammsuger glassplitter.
Quasimodo-Karin:
Fler temabilder:
Piff och Puff
Danshumor
1. Balett:
Finkultur, lätthet och elegans. Ljusrosa är färgen.
2. Modernt:
Tyngd, djup, grubbel och konstnärlighet. Svart är färgen.
3. Jazz:
Flashigt, showigt, kvickhet och höfter. Glitter är färgen.
Vi drog igång en gatufest då vi stod i kö. Här är tema "sångerska". Därav händerna och ansiktsuttrycken.
Tema blogg-pose kl. 03:45. Dags för hemgång!
Tack för igår!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

O..... M.....G!!!!!!

2010-09-12 @ 20:41:11
Postat av: Karin

Det där var då jag kom kommenterade...

2010-09-12 @ 20:44:01
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Graciette

Så snygga ni var igår tjejer :) the hot three så att säga :)

2010-09-12 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0