Hjälp mig!

Han har fått damp :( På riktigt. Vanligtvis funkar det med att säga "nej!" och sedan ignorera honom. Men nu blir han galen då jag säger NEJ. Han biter sänder mig. Hjälp!
5 minuter senare: Puuh! Jag sa åt honom på skarpen, var mycket hårdare mot honom än vad jag brukar behöva vara. Var tvungen att trycka ner honom på golvet, lämnade honom där och då han kom efter och bet i mina ben ignorerade jag honom helt. Han fortsatte att (bokstavligt talat) attackera mig men jag fortsatte att ignorera. Då sjönk han ihop på golvet och suckade högt. Knäppskalle. Han ska sova nu! Jag har släckt alla lampor och ska stänga av tv'n så får vi nog ett lugn i honom. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0