Jag älskar er

Mina vänner är underbara. Jag kanske inte svarar på era kommentarer, sms, telefonsamtal osv. Men varenda ett betyder mer än vad ni tror. Ingen vet var de ska säga. Jag förstår det. Jag har själv varit i den situationen, ett bra exempel är då Michaelas underbara pappa Tord dig i somras. Jag visste inte vad jag skulle säga. Ingenting kan ändra på situationen, men stödet gör det lättare för den som drabbas.
Utåt sett ser jag inte ledsen ut tror jag. Jag skrattar som vanligt och har inga problem med andra som gråter. Jag verkar kanske kall. Men på insidan känns det som att något gått sönder. Jag har blivit påverkad. Men jag visar det uppenbarligen på ett konstigt sätt. Jag tror att jag frusit till is.
Andreas, du är tillräcklig. Du ger mig ett stöd som heter duga. Jag blir rörd av dina fina ord och av allt du gör för mig. Du säger att jag får slå på dig för att minska min ilska, men jag vill inte slå på dig. Jag är en stolt flickvän.

Kommentarer
Postat av: Anna

älskar dig!

2009-12-29 @ 12:50:54
Postat av: Matilda E

Matilda, jag tänker på dig hela tiden. Jag kan förstå din oerhörda sorg. Jag är så hemskt ledsen och man hoppas aldrig att någon ska behöva uppleva detta. Jag hoppas att du tar dig igenom det värsta, men det kommer aldrig att gå över. Tacka gudarna för din underbara familj, pojkvän och vänner. Skönt att ni har varandra att vända er till. Ta hand om dig.

2009-12-29 @ 22:28:19
URL: http://tildaes.blogg.se/
Postat av: Betty

Matilda vår lilla stjärna. Var så skönt höra din röst idag. Ska bli ännu skönare att få träffa dig på torsdag och få krama dig lill skrutt.

2009-12-29 @ 22:59:20
Postat av: Sara Rabenius

Han e en riktig klippa min kära bror... och du med !

2010-01-09 @ 03:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0