Strålande jul?

Idag shoppades alla julklappar, observera att jag shoppade både åt mig OCH mamma. Det var jättekul.... Speciellt då man måste slåss för att hitta vad man söker. Något positivt var iaf att jag hade bestämt vad jag skulle köpa innan, då slapp jag att fundera. Bara att kötta på så att säga.
Imorse var jag hos frisören Lena också. Nu har jag mörkare hår och lugg. Han inte vant mig med luggen än, men hårfärgen är jag supernöjd med. Luggen tar några dagar innan jag känner mig 100 % fridfull.
Efter frisörbesöket och julshoppingen ringde Carros underbara pojkvän Christian och frågade om vi skulle fika. Så Christian, Carro och jag satte oss uppe i PUP-huset i deras mysiga restaurang. Christian försvinner och Carro undrar vad fan han håller hus. Han kommer tillbaka med en flaska champagne och där satt vi och myste. Fan vad ni är underbara!
Nu ska jag möta upp min gris Johanna och vi ska hem till mamma och pappa. Puss puss!
Ps. Tack för era fina kommentarer. Det värmer.

Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt flattie!

Löööve! <3

2009-12-23 @ 20:20:42
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0