Underbara vännerna, 4:e advent

Kom hem till Anton igår efter jobbet och vi hade en glammig middag med julmusik och fantastisk mat. Underbara vännerna bjöd mig på allt, jag slapp alla ansvarsområden och fick äran att bara komma dit för att äta och njuta. Mys!
Vet inte vad som hänt med Anton och Gp, båda har blivit så pyssliga på sistone. Den här fina lussebullen hade Anton gjort av zenitlera, alla fick en varsin och det är biljetten till nästa års adventsfirande. Har man tappat bort den, får man inte vara med enligt Anton. Hårda bud...
Anna hade också pysslat och skrivit allas namn på pepparkakor. På min stod det Mutt, dock visste hon inte att vi hade två nya gäster vid bordet så de fick pepparkakor där det stod "kuk" på ist.... Men det är ju tanken som räknas.
Nu sitter jag bredvid pappa som sover och Sune ligger på mina fötter, även han sovandes. Perfekt fotvärmare för övrigt. Han är som ett element. Mamma är och hämtar julgrejer på sitt jobb och här sitter/ligger vi tre helt tysta.

Kommentarer
Postat av: jennyw

gullig lussebulle ;)

2009-12-21 @ 19:16:26
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/
Postat av: Anton

TACK! :D

2009-12-22 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0