3, snart 2 dagar kvar...

Sen kommer skönheten vi väntat på! :)
Mamma har redan köpt en bädd, leksaker och 15 kg mat. Systrarna har också köpt en massa leksaker och pappa har gjort en jättefin namnskylt och krok där det står "Sune" i tjock silvertråd. Jättefin! Nu är allt klart för hemkomst Sune! Din nya familj väntar på dig med spänning :)
Jag måste hinna köpa bädd och grejer också, tyvärr har jag inget liv utanför skolan och jobbet, men snart så! Första tiden kommer han bo hemma hos mamma och pappa, så jag kommer hinna köpa tills det är dags för hans helger här hos mig. Vi har bestämt att han ska bo här varannan helg, de helger jag inte jobbar. MYS! Vi ska gå på massor av promenader och leka i Rålis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0