Avundsjuka

Varje morgon sitter jag här i min soffa och äter frukost. Och varje morgon är jag avundsjuk på Andreas. Han sover en och en halv timme mer än mig varje dag! Han går upp kl. 08.00 och jag går upp kl. 06.30.... Och ibland får han ÄNNU mer sömn än mig, jag har ofta svårt att somna och kan ligga i timmar innan jag försvinner bort till John Blunds vackra land. Då sover han två timmar eller mer, om man jämför med mig. Och det sjuka är att han ALLTID är trött! Jag blir nästan arg på honom.
Vem fan får sova mer än åtta timmar varje natt förutom små barn? Är det bara jag som aldrig sover i åtta timmar i sträck? Nu har jag iaf fått i mig gröt, mackor och kaffe. Dags för att göra mig i ordning för skola!
Och Andreas din lilla unge, du ligger här i sängen och snarkar just nu... Det är nästan så att jag vill slita upp dig ur sängen för att du ska få känna på hur det är att sova lika lite som mig. Så avundsjuk är jag. Det är så att jag borde skämmas...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför han är trött är för att han sover för mkt, en vuxen människan behöver bara mellan 6-8 timmar

2009-12-01 @ 09:17:05
Postat av: Andreas

haha jag är en trött jävel helt enkelt. Plus att jag har sömnapné och snarkningar natten igenom, så kvalitén på sömnen är väl inte top tio kanske :(

2009-12-01 @ 23:45:08
URL: http://rabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0