Bus och sömn

För en stund sedan busade mamma med Sune, hon stoppade in tidningspapper i en strumpa och han gömde sig i sin korg och bakom möbler för att mamma inte skull få tag på hans leksak. Mamma busade runt med honom i ca 5 minuter, plötsligt började ögonen på Sune att hänga. Han började bli trött.... Nu ligger han under soffan i vardagsrummet, där är det svalt, mörkt och mysigt. Han får knappt plats under soffan och man får nästan hjälpa honom att komma ut därifrån eftersom hans lilla knubbiga rumpa fastnar. Han är helt underbar! Jag är så kär i honom!
Här har han precis vaknat till liv igen och är sugen på bus igen :)

Sunes söt-min
Allt är spännande för honom och han biter på allt: mattan, soffan, vattenskålen, våra fötter och strumpor, kläder, fingrar... Ja ALLT! Och inte nog med att jag har en pojkvän som snarkar... Sune snarkar också! Jackpott....  :) Det sköna är att han verkar känna sig som hemma.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men han är ju tamefan hur söt som helst!!!

2009-11-27 @ 23:53:02
URL: http://rabbes.blogg.se/
Postat av: Seija

Fint! Sune-boy ock Onni äro lilla-lilla kusiner!

Han är så duktig pojke! Kloka ögonen! Vita bitande tänder o rask valp! Ge puss från oss!!



Seija ja Onni

2009-11-28 @ 09:25:20
Postat av: Karin

Gaaah! Jag måste få träffa honom! Sååå otroligt söööt! <3<3<3

2009-11-28 @ 15:22:57
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0