Kompisar i 18 år

Michaela och jag har varit kompisar sedan vi var 6 år och hon har klagat på att Vide (som jag varit kompis med sedan jag var 1 år) fick ett inlägg av mig. Vi tre har alltid hållit ihop, trots att vi bott i olika länder från och till. Här får hon äntligen sitt inlägg!
En våt kväll på Sturekompaniet
Fest på Bettys balkong 2007


Inne i limosinen på balen i 9:an

"Tro - posering" 2004 hos Johanna

Billig öl på t-banan 2004 (Mickan blev tvungen att hälla ut sin öl då hon spillde ner sina vänner pga att ölen sprutade då hon öppnade den, väktaren Bella tog henne på bar gärning)
Teckning av mig som jag fick av M då vi gick i sjuan


Nu är hon i Australien med sin vackra dotter och fina man. Jag saknar dig redan. Vill sjunga afrikanska sånger i stämmor med dig och se din dotter växa!
Puss din Ruotsa
Ps. Nu började jag gråta igen.

Kommentarer
Postat av: Betty3000

Jäkla bra fotograf om inte annat

2009-11-04 @ 20:18:03
Postat av: Syster Michaela

Aaaah, va snallt. Tack sa mycket!!! Jag ar uppriktigt rord.



Jag laste om Molle... Nu kan han och Pepsi leka i hundhimmelen och para sig och af en massa attriga avkommor!



puss puss

2009-11-09 @ 05:24:39
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0