Motgång leder till framgång!

Fan, inget bra betyg på mitt PM, Icke godkänd på vägfinnar-uppgiften och ingen Polishögskolan för Andreas. FAN!
Vem fan kommer in om inte han kommer in? Han skulle verkligen passa som polis. Men men...
Det finns väl inget annat alternativ än att rycka upp sig och gå vidare helt enkelt. Då syftar jag på oss båda. Det är inte lätt med Polishögskolan, samma sak med Danshögskolan, jag kom ju inte in på en gång heller. Man får aldrig ge upp!
Jag ska laga den godaste tacon jag kan åt honom ikväll. Hoppas det gör honom lite gladare! Han är den finaste killen i världen. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Kloka systern

Motgångar gör en starkare......Ta hand om honom och hälsa att jag lider med honom.....jag har ju redan lovat Emma att hon ska få åka och kolla på polishästarna:(

2009-11-11 @ 17:49:03
Postat av: Karin

Vägfinnaruppgiften fick jag inte heller godkänt på, men löste det rätt snabbt med Åsa, hon är inte omöjlig ;)

Jag har inte fått någon kommentar på mitt PM än... :( när fick du det?

Och fan va tråkigt att Andreas inte kom in, men som su skrev, man får fortsätta kämpa och tillslut så går det :)

2009-11-11 @ 19:08:14
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0