Örjan Andersson - Pacing in Vaudeville

Precis hemkommen från Örjan Anderssons dansföreställning "Pacing in Vaudeville" och det bara spritter i benen! Inspirerande med alla kontakt-duos och trios, grymma lyft och ett skönt flow. Jag är så inspirerad att jag inte vill göra annat än dansa nu! Modern dans är ju så jävla grymt att jag dör, alla vi från klassen kände oss stolta över vårt blivande yrke: det är sånt där vi sysslar med om dagarna och ska fortsätta med så länge våra kroppar orkar. Detta är ett hett tips till alla, föreställningen går imorgon också.
Det var länge sedan jag kände mig så här inspirerad, går man en dansutbildning som är så pass intensiv som vår är, faller man lätt in i svackor. Detta var bra för mig, för oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0