Överraskningen som jag pratade om

handlade om denna lilla varelse:
Syrrorna Sara och Johanna och jag hade gått och tänkt på detta utan att ha pratat med varandra: Att överraska pappa med hans drömhund - en svart labrador. Och efter diskussion med mamma och pappa (vi insåg ganska snabbt att de måste vara delaktiga i detta och godkänna det) ska vi titta på denna söta och knubbiga lilla killen på söndag :)
Just nu är valparna ca 6 veckor gamla och den 29:e november är de leveransklara och redo för att lämna sin mamma och komma till nya familjer. Vi alla i familjen har lovat att hjälpa till med valpen om det skulle vara så att pappa inte orkar. Vi vill verkligen att pappa ska få sin drömhund. Det skulle göra oss tre lyckligast i världen!
Men vi får se hur det går på söndag. Som pappa sa, åker man och tittar så är man fast. Haha :)

Kommentarer
Postat av: Djurvanaste syrran

Jag tror det kommer bli slagsmål.....Han ska få följa med mig till stallet, gå på agility med Emma, Sara vill garanterat också ha honom...och du....hmmm...kommer armbåga dig fram för att få pussa honom....OM vi nu köper honom till pappa!

2009-11-13 @ 18:32:24
Postat av: jenny

Ååååååå!! kul idé av systrarna! Det borde faktiskt vara fullständigt omöjligt att inte ta med sig den gullige lille knubbisen hem!

2009-11-14 @ 11:34:26
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/
Postat av: Seija

HAN HAR BLIVIT FUNNEN! LJUVLIG!

2009-11-14 @ 19:59:17
Postat av: Maria

Nämen Snutte....vilken sötis...

Labbar är iaf lite lättare än min "Pinscher-Dampjycke" som käkar upp ALLT fortfarande...och då ää hon ändå över 1 år.

En kavliosttub knaprade hon i sig härom dagen...IGEN !!! Hon tuggar ju inte bara...hon sväljer ju också den hyndan.



Inte många trosor som är hela i grenen efter att hon besökt tvättkorgen i badrummet.

2009-11-15 @ 11:06:08
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0