Redan bråk

Min syrra Johanna och jag har redan börjat bråka om hunden. Hon säger att hon ska ha honom i stallet på lördagar, men jag har sagt att jag vill ha honom på lördagar!
Hon vill också att han ska heta Ewert, men jag vill att han ska heta Sune, Sixten, Sören eller Sverker. Har suttit och diskuterat namn med Anton också, vilket inte gav speciellt mycket. Han tyckte att valpen skulle heta Anton eller Chimpans....
Kom med namnförslag! Än så länge:
  • Sixten
  • Sune
  • Sören
  • Sverker
  • Ewert

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att mamma och pappa ska bestämma!

2009-11-15 @ 20:17:19
Postat av: Daniel

Sverker!

2009-11-15 @ 20:48:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Maria

Inte Sixten iaf...för många vovvar osm heter det...



Vad tycker pappa då ?



Namn på S är bra på hundar annars eftersom de ofta lystrar till det.



Som Daniel skrev ...kan vara lite coolt med Sverker...



-SVERRE !!!! Sluta lukta Bettan i musslan !!!*

2009-11-17 @ 17:20:03
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0