Vissa dagar

förstör mig. Dagen började med klass i modernt, sedan jazz. Efter en snabb lunch och möte med en lärare började vi repa på en föreställning. Eftersom min klasskompis var sjuk fick hennes grupp delta på min lektion, vilket bara var kul. Jag hade dem förra veckan och det var ett härligt gäng.
Dock visste jag inte att vår handledare skulle komma och kolla på hennes lektion idag. Det innebar att hon skulle titta på mig ist. Det gick bra, dock var jag inte på topp idag. Min lektion slutade halv åtta och då skulle vi ha föreställning inför en testpublik. Jag bytte om och vi körde på.
Då jag kom hem gjorde jag tortellini och pluggade. JAG ÄR SÅ SLUT! Därav mitt tidigare inlägg.
Tänk om jag hade varit så där söt som fruntimret på bilden.. Jag ser ut som sju svåra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0