Jag är glad

för att jag är trött! Det händer aldrig att jag är kvällstrött, eller jo, men ytterst sällan. Jag undrar om det är åldern som börjar komma ikapp mig... Jag brukar ju vara som piggast, mest kreativ och glad på kvällen och natten. Men nu har jag suttit sedan klockan nio och ansträngt mig för att hålla ögonen öppna. Har varit tvungen att plugga, annars skulle jag sovit för länge sedan.
Dagen i övrigt har varit skoj! Klasskompisen Jenny och jag var och shoppade inför Halloween. Vi köpte ascoola lösögonfransar, shorts (dem jag lagat) och en shortsdräkt. Det var så himla mycket folk på Butterick's att det var kö utanför. Vi hade tur som slapp det, men shit var trångt det var inne i butiken! Folk är galna och det galna beteendet smittar av sig...
Men nu ska jag snart krypa ner i sängen och drömma om min underbara pojkvän. Han är ju faktiskt den bästa i världen eftersom han gör mig så glad och lycklig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0