Maria lever mitt drömliv

Jag är så less på skolan och massor av andra saker i mitt liv att jag verkligen vill leva som Maria Montassami. Det är inget skämt, jag vill på fullaste allvar bli hemmafru. Tänk vad skönt att bo i ett hus i Hollywood, sola och bada hela dagarna, ta hand om barnen, skjutsa dem till aktiviteter, gå på manikyr, till frisören, massören och alla andra människor som kan göra en fin och utvilad. Tänk att slippa jobba! Inte ha några tråkiga tider att passa, bara ha barnen och mannen + MASSOR av husdjur. Åååh! Precis så vill jag leva. Jag drömmer mig bort till dig Maria, till ditt piffiga hus, din fluffiga vovve, dina snälla barn, dina ljusrosa läppstift och dina dagliga aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0