Biljard och fest!

Igår kom min man hem från pliktverket i Göteborg! Efter att jag slingat håret åkte vi och spelade biljard på Jolo, ett ställe att rekommendera! Supertrevlig personal och det var en fräsch lokal på Västmannagatan. Jag trodde jag sög på biljard, men jag var bättre än jag trodde! Andreas vann iofs alla omgångar utom en... Men ändå. Det var faktiskt askul att spela, trodde jag inte heller. Har bara spelat en gång tidigare, men nu då jag har funnit ett nytt intresse vill jag börja spela mer.
Ikväll ska vi hem till klaskompisarna Linnèa och Annica på hejdåfest. Linnéa ska till Tyskland som utbytesstudent och Annica till Holland. Så vad passar inte bättre än sport-tema Tyskland mot Holland? Ska bli skitkul. Andreas och jag kommer matcha varandra. Mer än så säger jag inte :) Bilder på det kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Jag vet vad ni ska ha på er:)

2009-09-19 @ 16:00:42
Postat av: TildaR

Sssshhhhh! Inte säga nåt! Jag är förresten jättenöjd med håret :) Blev bra.

2009-09-19 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0