Heeelt slut!

Har haft min första lektion med den gigantiska gruppen och kom hem för en stund sedan. Har haft sjukt kul, trots några tabbar från mig. Har ju aldrig tidigare undervisat i modern nutida dans för nybörjare, bara i improvisation och jazzdans. Har heller aldrig undervisat tillsammans med musiker, men det gick ganska bra trots att jag var otydlig i mina instruktioner till honom. Jag fick bryta mitt i en övning eftersom det blev lite knäppt med musiken. Helt mitt fel, jag klantade mig lite :) Men sen rättade jag till det och det gick skitbra.
Min kollega från jobbet dansar ju i min grupp vilket är bra, jag ska använda honom som bollplank och han har lovat att ge mig lite feed back.
Nu måste jag verkligen få nånting i magen. Hungrar ihjäl! På återseende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0