Humörsvängningar tillhör vardagen

Till skillnad från hur humöret var i morse, har jag haft en sjukt bra dag! Första lektionen som var modernt, sög iofs rumpa. Jag var bara på dåligt humör och kastade saker omkring mig i omklädningsrummet efter. Var trött, grinig och ville hem och dö.
Däremot vände det på ca 2 nanosekunder. Så fort jag kom in på balettlektionen blev jag en solstråle! Min nya lärare är grym, hon drillar mig massor, kommer med beröm och ger mig saker att jobba på. Känns verkligen som att hon ser mig. Kul! Efter lunch har jag kollat lite info inför examensarbetet och fikat med mina grymma klasskompisar. Jag har så himla kul med dem. Och ja, jag kom på Karin med cola och damsugare idag också, vilket resulterade i att jag blev så sugen att jag köpte samma sak. Flat ass -here we come! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0