Jag har iaf en likhet med min syster S :)

Vi kan inte hålla tyst gällande överraskningar! Jag har hållt tyst ett bra tag med en överraskning, men flera gånger har jag nästan avslöjat mig. Jag pratar ofta utan att tänka innan och flera gånger har det nästan ramlat ur munnen på mig.
Syrran tycker däremot inte att det är viktigt med överraskningar. Då jag var liten var jag så himla spänd inför julaton att jag frågade henne vad jag skulle få i julklapp, varpå hon svarar "en eltandborste". Då jag skrattade och sa att jag inte trodde henne, sa hon att "joo, men det är vad du får". Och så var den överraskningen förstörd. På julafton fick jag mycket riktigt en eltandborste av henne.
Vi har i och för sig en annan sak gemensamt: humörsvängningarna. Vi skulle båda behöva gå en kurs i anger management... Var precis nära på att kasta min mobil i väggen då den hade hängt sig. Eller rättare sagt Linus mobil. Är 24 år och har inte ens råd att ha en egen mobil. Fan ta dig CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0