Jag väntar fortfarande på min present Anton!

På nyårsafton kom jag och min tjocka kompis Anton på att han skulle gå ner 7 kilo och jag skulle gå upp 7 kilo. Jag har extremt lätt för att rasa i vikt, har jag en stressig period eller en deppig period tar det stopp då jag försöker äta. I december vägde jag därför 45 kg! Med mina 168 centimeter är det bajslite. Anton är däremot en person som mer än gärna ställer upp i mattävlingar och gillar endast det som ligger dränkt i fett. Han vägde 105 kg vid den här tidpunkten.
Vi sa att vi skulle uppnått vårt mål till juni månad och den som förlorade skulle ge den andra en present. Jag gick upp mina 7 kg på ca 3 månader, men Anton blev bara fetare och fetare. Han skyllde på att han missuppfattat tävlingen, att han under dessa månader verkligen kämpat för att öka 7 kg..... I juni månad frågade jag om min present, men jag har fortfarande inte sett skymten av den. Illa Anton!
Och varför hittade vi detta i din garderob???
Tror att det var 15 chipspåsar. Så Anton, var är min present? I'm the winner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0