kompisar i 23 år

Vi har känt varandra så länge att vi inte ens kommer ihåg hur vi träffades. Förmodligen var det i den "stora" sandlådan, som idag har krympt avsevärt. Det är självklart Vide jag pratar om! :)
Här kommer en bild på oss från -89, då var vi fyra år. Gillar min outfit med svarta Converse, rosa strumpbyxor och förstora solglasögon. Gillar Vides också, men den där rutiga kjolen gör sig inte rättvis på din smärta kropp. Man kan tydligt se vem som var den söta och vem som var den tuffa :) Cykeln heter för övrigt blixten. Den var sjukt snabb och jag hade satt på pärlor i neonfärger på vajrarna. Strike a pose!
Denna bild är från förra sommaren och här är jag aprak.
Vide, I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooootroligt fin bild, vem har stylat er och sedan ställt upp som fotograf???

2009-09-28 @ 22:48:37
Postat av: michaela - i australien

jag ar inte avundsjuk for vides fantastiska tribute blogg inlagg

2009-09-28 @ 23:20:32
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Tilda R

Det kommer Michaela :) Ingen av er kommer på andra plats. Älskar dig.



Johanna, varför skriver du som anonym? :)

2009-09-28 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0