Lugn fredagkväll

Hjälpte min syster att färga håret, visst blev hon snygg? Min systerdotter Emma var dock inte sugen på att vara med på bild....  Sedan åkte jag hem till Mickan och Chris, mötte upp Andreas och vi åt tacos. Michaela är verkligen redo att föda nu! Hon orkar inte sitta upp länge, pga ryggont och hennes lilla bebis Poppy är minst sagt tillräckligt stor för att komma ut. Kan du komma snart Poppy? Vi längtar så efter dig!!
Andreas försöker hjälpa...
Snart nyblivna föräldrar :)
Och idag fick jag äta frukost med den här mannen
Han kommer döda mig då han ser den här bilden. Mohahaha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Men shit....fick du ingen bättre bild på mig tänkte jag ända tills jag såg Andreas.... Om han bjuder på den så får väl jag bjuda på min bild:)

2009-09-05 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0