Lyckades smita

Frustration var ordet för dagens föreläsning! Mellan kl. 10-13 pratade en japansk farbror om Butoh. Vi förstod dock inte ett ord... Var det japanska? Eller hittade han bara på ord? Han var väldigt söt då han skrattade emellanåt, då skrattade vi också. Man blev liksom nyfiken på vad som var så himla kul. Det vara ju bara han som förstod. Poänglöst ju! Jag ville bara ställa mig upp och skrika av frustration. Jag vet typ lika lite om Butoh idag som jag visste igår. Vid lunch tog jag tillfället i akt och smet :) Först åt vi lunch Gamla stan (vi var fler som smet) och sedan gick vi i butiker. Köpte en lång t-shirt, ett vitt och ett svart linne. Kände att jag behövde basplagg och linnen att träna i.
Här provar vi glitter-baskers på Weekday :)
Jag (som ser ut som en ful ankunge), Fanny och Linnéa

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha...kul att du lägger upp den bilden=) Kung!!

2009-09-20 @ 20:32:46
URL: http://fannynilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0