Monster

Alltså det här med mornar. Jag måste verkligen ligga och peppa mig själv och tvinga mig själv att tänka positiva tankar på morgonen. Jag försöker intala mig att den här dagen kommer att bli skitkul och att jag snart inte är trött alls.
I själva verket vill jag sova i två timmar till, titta på tv4 nyhetsmorgon och gå ut på stan och shoppa. Inte sitta här och äta äcklig gröt (äter det bara för att det går snabbt och mättar bra) och dansa i 4 timmar... Opepp. Mornar är ett rent helvete för mig. Om man vill se ett monster är det bara att titta på mig. Ful, trött och på skithumör.
God morgon!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är vackrast i världen på morgonen älskling..! Dessutom är ditt humör förbannat roligt ;)

2009-10-01 @ 18:32:08
URL: http://rabbes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0