Pirr pirr pirr!

Är så himla nervös och pirrig! Imorgon är ju första gången jag ska möta min nybörjargrupp på praktiken i skolan. De är skitmånga, men det ska bli riktigt kul.
Jag är också nervös eftersom Andreas är i Göteborg på pliktverket och gör tester till Polishögskolan. Han kommer ha samtal med psykolog, göra logiska tester, skriva uppsats och massa annat. Testerna är i två dagar och han ska sova i nån våningsäng i samma rum som tre andra sökande. Jag är så pirrig och nervös! Men jag tror verkligen att det kommer gå bra. Han har velat det här länge och nu ska han fan komma in!
Jag är också pirrig och nyfiken eftersom jag inte hört nåt från Michaela. Jag blir snart arg för att jag inte fått se nån bild på Poppy! Antar att de har fullt upp och är trötta. De njuter nog av söta Poppy :) Tänker på dem hela tiden.
Nu ska jag göra te och fortsätta planera inför morgondagen. Träffade förresten musikern som ska spela på mina lektioner, han var supertrevlig. Det kommer bli skitbra. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0