2 timmar senare

Och vart är sömnen? Tror den sprang iväg. Febern härjar vilt och jag är sugen på cola.
Åh kolla vad fin den här är, skulle passa mitt beroende perfekt.
En ipren till, sedan håller vi tummarna för John Blund. Imorgon ska jag kolla med portugisvännen om vi kan komma ned vecka 27. Fy bövelen vad härligt det skulle va! Ligga på stranden, fika, dricka goda drinkar, leka och hitta på massa annat. Tror att vår plan är att resa runt i landet lite, besöka olika städer runt Algarvekusten och sedan åka upp till Lisboa. Leva rövare i barkvarteret Bairro Alto, gå på gayklubb och kanske bo på gay-hotellet.
Imorgon ska jag också kolla upp jobbet i Italien, håll tummarna för mig! Förhoppningsvis ska jag undervisa italienska skådespelare som inte kan engelska. KUL!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0