Appropå pluggångest osv

Funderar ofta på att bara skita i allt. Börja jobba utan examen alltså. Funderar också på om man skulle hoppa på nån kul utbildning ist. Typ frisör eller nåt. Eller nåt jobb som man gör samma saker dag ut och dag in. Jävlar vad skönt det skulle vara! Tänk att slippa vara kreativ hela tiden! Typ jobba på ett hunddagis eller nåt. Shit vad skönt! Typ samma tider varje dag, vara ute och gå, leka med hundarna och komma hem och vara ledig.

Men nej... Jag ångrar mig. Vart skulle jag ta vägen isf? Jag skulle klättra på väggarna, bli en ond människa och börja sälja knark eller nåt bara för att få spänning i vardagen. Om det är nåt jag avskyr så är det rutier. Det är bara när det är som mest som jag önskar att jag gjorde nåt annat. Mitt blivande yrke är det däremot inget fel på. Det ÄLSKAR jag. Så min slutsats är alltså att jag valt rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0