Bilder från bounce i globen

Halv åtta skulle vi möta upp familjen chaos för att gå på Last Bounce igår. Sedan blev det kvart i åtta och vid tio i åtta ringe jag och frågade den tidsoptimistiska familjen var de höll hus. "Vi är hemma, men vi kommer snart" blev svaret. En minut i, kom dem. Men vad gör det då man bara får kliva rakt in, utan biljett och sedan stå längst fram vid scenen? Danne har jobbat, och jobbar ibland extra som vakt på Globen.
Vi hade askul och det var en rolig show! Det jag gillade mest var break dansarna, den röda väggen (nedan) och deras hyllning till Michael Jackson. Love it!
Han är så söt, min kära lilla ponny!
Inte bara jag som "hängde" på ponnyns rygg :) Vickis, som för övrigt fyller 13 idag, tycker att Andreas är snygg. Hon gillade även break dansarnas rumpor. Grattis på födelsedagen Vickis! Och tack för i helgen familjen chaos!
(Bilder snodda från Maria)

Kommentarer
Postat av: Lexy

Bounce är så bra tycker jag! Synd att jag aldrig har sett dem live, bara på tv. :(

2010-04-27 @ 00:04:22
URL: http://lexybonbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0