Det är synd om mig

Jag är svag och skakis, kan inte äta mycket utan att må illa och jag är ensam :( det är så himla synd om mig! Inte ens en hund att klappa på! Jävla magsjuka. Andreas är ute och har kul, kompisarna likaså och här sitter jag som en liten smulhög, äter årets första jordgubbar och väntar på morgondagen. Jag vill shoppa!
Imorgon ska jag kanske kolla på Andreas fotbollsmatch (om det är soligt) och sedan ska vi till familjen chaos landställe på Gräddö. Lill-Vickis fyller tonåring! Nu ska jag ringa familjen chaos och berätta om mina fontän-spyor. Förlåt till er som är känsliga. Men shit vad jag spydde idag! Blev till och med förvånad själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0