K K K K K K K Karaoke!!!!!!!!!!!!!


Äntligen kom lördagskvällen och det var dags för skönsång.

Malin sjunger sin favvolåt "Alice, who the fuck is Alice"

Ser ni vilken ängel som sjunger? Man kan se att det är min favvolåt "Hero" med Mariah Carey...
(Vad fan är det för min?!)

Tess var kanske gladast?

På Storstad kanske.

Några höftvickningar på Republik hann vi även med.

Magda längst till vänster var även duktig på att waila. Idol nästa!

Berns!

Här blev jag kallad för Ronja Rövardotter... Kan det bero på mitt svinto till hår? Man ser en pygmé i bakgrunden. Bry er inte om den. Det är bara Vide.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja men VILKEN galet rolig kväll det var!! och så ses vi på torsdag :) Vin ,vin och lite mer vin.... :)puss

2010-04-20 @ 13:47:20
Postat av: SABRINA

Haha "det är bara Vide!"

2010-04-20 @ 19:27:40
URL: http://sabrinasidmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0