Mysiga Vätö

Första gången i år som jag var på landet på Vätö och det är fortfarande snö!
Min älskade Andreas körde dit mig igår och jag och mamma har fikat, ätit, varit ute och promenerat med valpen, tränat honom och tittat på gravsten åt pappa. Pappa ville alltid åka till stenhuggeriet och kolla då de bröt sten så det känns helt rätt att välja sten till pappa därifrån. Vi har bestämt oss för en Vätö-sten till pappa.
En stooor insjö på tomten som Sune gillade
Träskmonstret Sune badade varje gång vi var ute
Myser i soffan och mamma sitter i vanlig ordning med en stickning.
Vid stenhuggeriet precis vid vattnet
Ett starkt band mellan labradorer och pappa - vatten.
Var tyvärr tvungen att ha honom kopplad här eftersom han ville hoppa ner på den tunna isen.
Skönt att han ändå kunde springa lös nästan hela tiden. Han har blivit så duktig! Jag har lärt honom att gå fot och att komma då man ropar. Han galopperar som en liten hingst.
Sune var helt slut efter allt pluggande...
Stilig? På väg hem.
En hund som älskar att bli pussad...
Och pussa!
Nu är jag hemma igen. Älskar Vätö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Attans att det skulle bli sådan massuppfittning att du trodde vi redan åkte hem i förrgår...



Nåja....vi får komma över nästa gång ni är där...och ni får komma hit...

Nu drar vi också hemåt...

PUUUUUZZ

2010-04-10 @ 11:15:37
URL: http://levlivetleende.blogspot.com
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

fraga om din mamma kan lara mig att stika "runt". jag vill sticka en mossa till pops.

2010-04-11 @ 14:59:09
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0