Orkar inte

Orkar inte att ha feber
Orkar inte med skolan
Orkar inte att vara i Sverige
Orkar inte måsten
Orkar inte examensarbete
Orkar inte att vara så här nära mållinjen
Orkar inte att fortsätta kämpa
Orkar inte med oro
Orkar inte med ångest
Ska jag hoppa av skolan? Skulle nog aldrig förlåta mig själv om jag gjorde det så här nära examen. Och vad fan skulle jag göra? Söka jobb? Orkar inte. Jag har så mycket rest nu att jag inte orkar ta tag i det ens. Vad fan ska man göra? Lovade mig själv att koncentrera mig på en sak - examensarbetet och C-uppsatsen, men just nu känner jag nästan bara för att skita i allt. Trots att jag kommit igång med det och allt. ÅÅååååhhhh så mycket frågetecken som bara väcker ångest.
Jag drar täcket över huvudet och då jag vaknar ska jag vara på gott humör. Hejdå så länge.
/Glädjespridaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0