Påskmiddag!

Årets påskbild? :)


Eftersom jul och nyår blev som det blev så ska påsken bli den bästa! Därav mitt påskpynt och idag kom Carro och Leifi (Christian) på besök. Vi lagade middag och hade mys. Det bästa som finns är ju spontana middagar!
Tyvärr har ingen lurat mig idag, var är alla första aprilskämt??? Jag är så besviken.
Sorry Carro och Christian, påskägget som jag fick av er fick svarta faran tag på... Det är fortfarande helt, men han bucklade till det i sin upphetsning.
Nu ska vi ta en långpromenad med valpen så att han inte skiter ner lägenheten i natt (natten innan hade han diarré och jag fick sova mellan kl. 6-10 imorse).
Tack för ikväll C + C + A!

Kommentarer
Postat av: Sara

Han ser ut att ha fina tänder och fin päls i alla fall! (Trots skiten inatt, se till att han får ut allt tills imorgon så han inte kommer hit och skitar ner).

2010-04-01 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0