Shoppat, redo för fest!

Fick upp honom till slut! Hejja mig. Nu har vi köpt presenter till vårt barn + bra champo och balsam till mig. Får se om Matrix funkar på mitt trötta hår. Till Sune köpte vi ett sele eftersom han har lyckats ta sig ur sitt halsband 2 gånger nu, Skitläskigt då man måste gå nära en bilväg, ser han ett löv blåsa ut i gatan, springer han efter och lyckas han slita sig så blir galningen överkörd.
Han gillade inte selet, men han vänjer sig. Han fick en pipleksam som kompensation som han  lekte med i en timme. Så jävla irriternde ljud. Bra att Sara hämtat honom nu då ;) Lugn och ro i min lya och jag gör i ordning mig för Vides fest! Nu jävlar är det fecke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0