Skön söndag + fejkväskor i Napoli!

Efter en god middag med Andreas igår vankades massage och film. Sedan däckade jag... Men jag hade tur, filmen sög kamel, kommer inte ens ihåg vad den hette.
Vi kollade senare på Gomorra ist, den där filmen om Neapel/Napoli i Italien. Hjälp säger jag bara! Pang, pang, maffia och tydligen sker det flest mord i hela Europa i Napoli.
Jag var där för snart två år sedan och hade jag vetat allt som jag vet nu om den staden, hade jag inte shoppat fejkväskor på i små mörka gränder av Colombianer... Jag hade ingen aning om att det var olagligt, dock borde jag kanske tänkt om då försäljaren av väskorna sprang iväg då poliser kom. Jag var mitt i prutandet och killen kutade bara iväg... Men jag gillade det, tyckte att det var spännande att shoppa!
Samma dag som jag kom hem från Napoli, läste jag på Metro om nån tjej som fick böta flera hundra tusen för att hon köpt en fejkväska i Italien. Själv köpte jag minst fyra väskor och hade även en som handbagage på flyget på vägen hem. Dumma svenska flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0