Vissa har det riktigt bra just nu + filmen

Som min älsking t.ex.... Han står på sin bräda i Trysil. Ha så himla skoj nu! Det förtjänar du hjärtat.


Själv ska jag försöka få ihop ett och annat med mitt examensarbete. Det gick ritkigt bra igår med filmandet, tog självklart längre tid än vad jag hade rärknat med. Dansarna fick i uppgift att göra korta fraser av det vi jobbat med och sedan filmade vi samam rörelser från olika vinklar så att jag kan klippa ihop det riktigt snyggt. Vi filmade dansarna utomhus på en parkering och en av dem var barfota. Kallt! Men det blev fina bilder att jobba med. Tusen tack till de fina dansarna och proffsiga Lisa som filmade! Riktigt bra jobbat!

Ska bli kul att sätta igång med filmen nu! Det kommer ta sjukt lång tid, önskar att jag bara hade filmen kvar. Dock har jag självaste C-uppsatsen kvar också... Tur att jag jobbar bäst under stress. Då blir jag driftig och effektiv. Nu ska jag skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0