Hej Danshögskolan

Jag som trodde att jag hade det stressigt med min examination som är om lite mindre än tre veckor! Nä då, jag har det inte stressigt längre, jag har det panikäckelångest-stressigt med den eftersom jag tog fel på en vecka.... Den är om mindre än två veckor, närmare bestämt nästa fredag! KUL!
Bara lite grann att göra som t.ex. essä, klippa ihop en film, skriva 6 olika lektionsplaneringar, ett CV, skriva en fördjupning i en stil och förbereda själva redovisningen.
Glömde jag att skriva att det är öppet hus då? Det är alltså inte bara redovisning inför läraren och klassen, alla möjliga människor plus att kanske några danskonsulenter kommer och lyssnar.... Jag älskar verkligen skolan! Någon som vill komma och mata och tvätta mig så att jag kan plugga samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0