Jahapp..

Här sitter jag och kollar på då ynklingen sover. Hatar att skriva detta eftersom att det är uttjatat och det låter som en gubbe/tant borde säga ist för jag men: Varför är killar så ynkliga då de är förkylda??? Det stämmer ju faktiskt.

Och här borde jag fortsätta i stil med "annat är det för oss kvinnor! Vi föder barn, har koll på allt och alla, tar hand om hushåll och INTE KLAGAR VI FÖR DET! Nähe du! Men då en man är förkyld! Då ska det ömkas, jaaaa det ska det."

Visst brukar det låta så? Är ganska nöjd med min härmning :)

Då jag ändå är inne på temat, finns det nån äckligare reklam än den där diskmedelreklamen som går på TV nu? Blir fruktansvärt irriterad på den. Kvinnan i reklamen står med sitt barn bredvid sig och har älskat det där jävla diskmedlet sedan 50-talet eller när det nu var. Och fortfarande än idag står en jävla kvinna där med ett barn bredvid sig och bara ÄÄÄÄÄLSKAR det. Nytänk? Nej.

Nu ska jag gå och snyta min pojkväns näsa, föda barn och diska. Skamtade bara..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men du min sköna böna... Jag var väl lite värre än förkyld igår? :( Och du ska ha stort tack för det du gjorde igår!

2010-02-19 @ 10:57:01
URL: http://rabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0