Jobb till mig?

Har inte börjat söka några jobb än eftersom jag har fullt upp med skolan och trivs ganska bra med lediga helger. Men borde ändå uppdatera mitt CV och söka runt lite. Nån som har ett butiksjobb till mig? Det är ett skönt jobb då man pluggar. Har ju jobbat på Adidas i två år nu och vill gärna fortsätta att jobba i klädbutik.
Annars kanske jag kan söka mig tillbaka till Karamellkokeriet i Mariannelund? :) Jag och Pernilla jobbade några veckor på detta pittoreska ställe:
Så här söt blir man av brända mandlar ;)
Mer konfektyr åt folket!
Eller varför inte mintkyssar? Anledningen till att chokladen är utsmetad behöver vi inte gå in på... Men vi kan ju berätta att det var jag och Pernilla som höll i verktygen...
De blev så arga på att de satte mig i snickarboa!
Men bäst av allt var Pernillas mammas goda mat, Pernillas sällskap och kossorna som vi bodde granne med.
Om det är något djur som verkligen fascinerar mig så är det kossan. Kanske för att jag inte är uppvuxen i närheten till denna gigantiska och vackra art?
Personligt brev (typ):
Jag kan allt från att vika kläder, stå i kassan, sälja, göra kaffe (oooja, jag är barista), prata, ropa in kor, dansa, undervisa, styla och göra godis. Det ni! Glömde också att skriva att jag jobbat som telefonförsäljare i 4 dagar... Det är dock ett jobb jag inte vill återgå till, men mestadels berodde det på företaget och inte själva jobbet i sig.

Kommentarer
Postat av: Den rekryterande systern

Malin behöver extra och sommarpersonal på Skansen....

2010-02-15 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0