Kom bara på en onödig, men väldigt störande sak

Jag satt och läste andras bloggar och störde mig så in i ***** på en sak. Om bloggaren i fråga skriver ett inlägg (lika tråkigt som det jag har skrivit nedan) kanske bloggaren skriver "Jag var på fest i helgen, det var jättekul bla bla bla". Och efter kommer alltid en jädrans onödig fråga som "Var ni på fest i helgen?", som om han/hon bryr sig om läsarna varit på fest eller inte. Jag finner detta ytterst störande och kan inte läsa en sådan blogg efter att jag sett den där jävla frågan om vad läsarna gjort eller om de varit på fest. TRAMS!
Ännu värre är då läsarna kommenterar och verkligen svarar på frågan "Ja, jag var på fest hemma hos en kompis och det var jättekul, vi drack pina colada och dansade på borden bla bla bla. Kjamizzzzz Mysan". Varför svarar man? Och varför frågar man? Det är så onödigt att jag blir helt vansinnig och det värsta är att så många gör så!
Onödigt inlägg? Ja. Störande? Ja.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

stor mig ocksa pa det! de ar bara for att de vill ha kommentarer: komentarer ragg!



Sag du mitt inlagg om min och din pappa och om att kunna prata om det?



Ocksa, sag du awarden som du maste skriva?!



puss

2010-02-06 @ 14:17:14
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0