Om sanningen ska fram...

Så har vi ätit och kollat på Melodifestivalen. Det var ju tamefan ett skämt! Alla sög förutom Linda och hon åker ut????? Det enda roliga med Melodifestivalen var Dolph. Och Andreas vredesutbott varje gång de filmade ungarna i publiken. Han satt bredvid mig och skrek "UNGJÄVLAR!". Resten var ju bara hur segt som helst. Ge mig lite Charlotte Perelli så är jag nöjd. Konverteringen till avi-format är på g och förhoppningsvis kan jag börja att klippa filmjäveln imorgon. Nu ska vi kolla på The Soloist.

Kommentarer
Postat av: Sara R

Vad roooliiigt att ni har kollat på melodifestivalen! Snart är ni redo för att ungarna ska flytta ut och ni ska in på hem liksom.. haha andreas kommenterade min facebook, han är för rolig ! :) saknar er!

2010-02-07 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0