Snäll systerdotter

Pratade med min 18-åriga systerdotter i telefon ikväll:
Melina: Vet du vad jag ska göra nästa januari?
Jag: Nej?
Melina: Jag ska till Australien!
Jag: Och jag följer meeed!!!!!!!!!
Melina: ......nej....
Jag: Mjo...?
Melina: NEJ.


5 min senare i samtalet...
Jag: Men tur att du har Michaela (min kompis) där så att hon kan agera tolk åt dig, moahahaha!
Melina: Haaa haaa. Jättekul, jag ville bara säga att jag skulle till Australien, inget annat. Hejdå.
Jag: Jag är otroligt tacksam över att du velat prata med mig. Tack Melina. Tack.
*KLICK*
Hon är ju en sån trevlig tjej alltså! Om sanningen ska fram så är Melina bättre på engelska än jag. Hon var bättre då hon var typ 10... Och då är jag inte så himla usel på engelska ändå. Bara hon som är riktigt bra. Men jag har bestämt mig, jag ska med oavsett om hon vill eller inte. Tänk om hon börjar jobba på strippklubb eller nåt?!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack själv! :)

2010-02-23 @ 22:43:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Jo, folj med du ocksa!

2010-02-24 @ 15:20:59
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0