Tisdagskvällen

Hur hamnade hundrackan där??
Påkommen med en tandtråndrulle i munnen. Ser han skyldig ut eller vad?
Stor och stilig. Ca 17 kilos-klump
Mamma och Sune, att hoppa upp i soffan är numera en barnlek...
Ganska stor! Jämför med mig. Klumpeduns! Nu flyger jag som en vante då vi är ute och går och han får syn på nåt intressant. Borde ha på mig pensionärsdobbar på skorna då vi går ut. Han skrämde även slag på ett gäng kineser här utanför porten, tror inte att de såg att det var en valp.
Nu har mamma och Sune åkt hem igen och jag ska försöka bli ännu lite friskare tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara R

Gud så stor han har blivit! :)

2010-02-18 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0