Träsmak i arslet

Jag har blivit ett "flat ass" (som jag och klasskompisen Karin brukar säga då vi suttit för mycket) under dessa veckor. Har pluggat så himla mkt att jag har ont i rygg, knän och arsle. Dessutom kliar det i hela kroppen av att sitta stilla.
Hur sjutton klarar ni kontorsråttor av att sitta hela dagarna? Jag skulle få psykbryt! Man blir seg i kroppen och får krämpor. Tur att jag kommer ha ett yrke där jag konstant rör på mig! Detta är ju tamefan tortyr för kroppen! Tacka vet jag träning, trötta muskler och svett! Dessutom får man vara ful i träningskläder och vara osminkad hela dagarna. Inga snygga kontorskläder här inte.
Jag, Hanna och Amanda repar till turnén vt -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0