Bakistrollen i sängen

Imorse låg jag och Andreas helt bakis efter gårdagens fest. Jag skulle upp till tandläkaren och sa att jag höll på att skita på mig av rädsla (jag har tandläkarfobi). Andreas ligger fortfarande och blundar och svarar "vadå, som Chaplin?" (vår gammelhund som inte är så snygg och han sket på sig här om dagen). Jag kopplade inte vad han menade till en början så jag tänkte efter. Då kommer de elaka kommentarerna som ett spöregn över mig:
"Man vet direkt då du tänker. Du blir helt knäpptyst och du till och med slutar att andas. Jag behöver inte ens titta på dig för att veta om du tänker."
Jag hoppas att jag får en fin present av dig iaf, din elaka pojkvask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0