Grattis pappa!

Såg precis att det varit din födelsedag nu i snart en timme. Idag skulle du fyllt 62. Du försvann ifrån oss för tidigt. Du var värd att leva vidare. Ikväll gjorde jag ett hjärta till dig i så kallad luffarslöjdteknik som du gjorde alla fina ljusstakar, hinken och fatet av. Sunes koppel hänger även på en krok du gjort i luffarslöjd och hans namnskylt är även den av ståltråd. Tyvärr är jag inte lika bra som du på att skapa i metall. Men jag försökte, du får se det som att det blev personligt och skapat av kärlek. Det är lite ojämnt, som din tatuering :) Den ska jag sätta på din grav imorgon på dagen då det är ljust.
Grattis pappa på födelsedagen. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0