Idag får pappa sin plats

Vi ska ha urnsättning idag. Det känns skönt samtidigt som jag vet att det kommer att bli jobbigt. Det känns skönt eftersom vi alla får en plats vi kan gå till för att besöka honom. Där kan vi prata med honom, berätta vad som händer i våra liv och en plats att smycka med blommor, ljus och andra saker. Vi kan dock inte sätta någon gravsten än pga snön, vi får helt enkelt smycka pappas plats med annat just nu.
Här ska du få vila älskade pappa. Jag hoppas att du är med oss idag, vi behöver ditt stöd och din närvaro. Jag älskar dig pappa.

Kommentarer
Postat av: Betty

Puss på dig Mattan

2010-01-27 @ 14:48:18
Postat av: Mama

Jag åker dit o sätter ett ljus nu

2010-01-27 @ 15:53:22
Postat av: annika

glömde ändra namn.

2010-01-27 @ 15:53:58
Postat av: annika

Vad fint det var. Tack för ljusen hos Tord! Jag tände marshaller men de kanske slocknar i snöyran. kram

2010-01-27 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0