Jag älskar att resa

Jag älskar att sola, ligga på stranden och bli sandig. Jag älskar att bada i saltvatten och komma upp på stranden igen, beställa en glas cola eller varför inte en öl? Jag älskar då håret stelnar och blir risigt av saltvatten, det blir faktiskt snyggt av det! Jag älskar att bli brun, det blir man ju också snygg av. Jag älskar att somna på stranden då solen börjar gå ner och jag älskar att vakna på stranden då det nästan är mörkt. Jag älskar att shoppa utomlands, oavsett om det är bra eller dålig shopping. Jag behöver förresten inte shoppa, bara gå runt bland folk och leka med dem. Jag älskar att gå ut och äta utomlands, det är billigt och det är billig dricka. Jag älskar att bo på hotell och få rena handdukar varje dag. Jag älskar att resa.
Jag hatar dock Johanna och Anna som ska till Thailand snart. Hatar är ett starkt ord, men avundsjukan är väldigt stark. Sverige är så jävla urtrist att jag spyr på det. Det värsta är mörkret och slasken. Så.. Var TVUNGEN att klaga lite.

Kommentarer
Postat av: michaela

kom hit da (det ar inte billigt att aka hit men allt annat sags vara 20 procent billigare an i svedala)! Eller sa aker vi till ullared; alla verkar vara o prata sa mongo att det nog kanns att vi ar utomlands och billig shopping! X

2010-01-20 @ 15:13:40
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag hatar också Anna och Johanna

2010-01-20 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0