Mammas födelsedag var fin trots allt

Mamma fick en bärbar dator pappa! EN DATOR! Hahaha :) Hon som bara för ett år sedan aldrig satt vid datorn utan din hjälp, har blivit en riktig hacker. Men då hon först fick en rosa mus sa hon "Ooo, en stegräknare...". Vi skrattade allihopa. Timman innan hon fick den sa jag att det var perfekt att hon skulle få musen innan datorn. Visste att hon skulle undra vad det var för nåt. Hon fick även ett presentkort på en timmes massage.
Vi tycker att hon behöver koppla av. Men det vet du. Det är inte ditt fel pappa, det vet du också. Du ville aldrig att det skulle vara ditt fel, tyckte att du var till massa besvär då du var sjuk. Men du var inte det pappa! Vi VILLE hjälpa dig. Klart vi ville det, du var ju så snäll och skulle gjort exakt samma sak för oss. Du gjorde allt för oss! Mamma ville göra allt för dig och det gjorde hon. Hade hon inte fått det, hade hon mått dåligt av att hon inte fått göra det. Du är världens bästa pappa och mamma är världens bästa mamma. Jag älskar er båda!

Kommentarer
Postat av: Zanna

hjärtat.. Jag förstår att orken inte är på topp, det tar tid att läka.. Tack så mkt för att du uppskattar mina inlägg, det gör mig glöad och vill fortsätta blogga :)



Aww.. Tack :) Jag älskar verkligen tröjjan :) Och häftigt med henne docka som hon hade haft enda sen hon var liten bebbe :)



Du behöver inte alltid vara stark, det är okej att vara svag och ledsen och arg.. det är inget som helst fel i det, kom ihåg det!

Jag tänker på dig och din familj!

kramar

2010-01-06 @ 10:46:55
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0